SFK Drakonián

Umístění: Sci-fi & Fantasy klub Drakonián » GURPS a GameMasteři » GM Robo » Metalidské templáty

Přihlášení

Momentálně nejste přihlášen(a)! Prosím vložte své identifikační údaje níže. Pro přihlášení musíte mít zapnuté cookies.

Přihlásit se

Přihlásit přes MojeID

Zapomněli jste heslo? Nechte si zaslat nové: Zaslat nové heslo

Waybook - Spolujízda nejen studentů
dětská organizace Zálesák Most
TOPlist

Zpět na GM Robo

Metalidské templáty

Tyto templáty jsou vytvořeny v co nejobecnější rovině a rozhodně nejdou základem pro tvorbu charakteru, pouze pro tvorbu postavy. Podle mého názoru není dobré aby byl templát co nejkonkrétnější, ztěžuje vytvoření dobrého charakteru a vede k tomu, že jsou si příslušníci dané metalidské rasy podobní jako vejce vejci.

Tyto archetypy jsou vytvořeny na základě nejrůznějších zdrojů (literárních, filmových, herních) předem se omlouvám, není za účelem se obohatit na něčí účet ale kvůli možnosti zahrát si ve světech a příbězích které mě oslovili.

Osobně preferuji přístup, kdy si hráč vytvoří postavu a rasu vytvoří svým hraním, spíš než zvýhodněním. Zároveň se tak snažím vyhnout případům, kdy jsou všichni elfové jenom proto, že mají +1 na inteligenci. Za optimální tedy považuji aby si hráči vytvořili rasu s využitím standardního bodování a jedinou výhodou je potom dostupnost speciálních výhod jako je například infravidění u trpaslíků.

Druhou variantou je využití opravdu obecných archetypů pro všechny moje světy. Tím, že jsou hodně obecné odpovídá jedna sada atributů různým rasám z různých světů (Starwars, Fallout, Howardův Conan, Shadowrun, prostě moje nejoblíbenější)

Rasy světla - Jejich příslušníci jsou, i když ne vždy oprávněně, považováni za základní pilíře řádu. Síly temnoty je nenávidí pro jejich svobodnou vůli. Nejraději by je viděli mrtvé, pokud ne jako svoje poddané a otroky. Chaos nabízí mnoho svodů, některé zřejmé, některé skryté. Démoni pokušení čekají i na tvou duši…

Barbar - Horal

Člověk

Elf

Gnóm

Hobit - Kudůk

Troll - Kroll

Trpaslík (Zwerg)